Przygotujemy projekt dla Ciebie

Potrzebujesz projekt graficzny? Zamów go u nas! To proste – zobacz jak to wygląda krok po kroku.

 

1. Powiedz nam o Twoich oczekiwaniach i uzyskaj wycenę.

Przekaż nam jak najwięcej informacji o Twoich oczekiwaniach: jakie mają być kolory lub jakich na pewno nie ma być, które informacje są najważniejsze, do kogo są kierowane te materiały. Załącz też wszystkie zdjęcia, teksty, itp. które mają się znaleźć w projekcie. Na podstawie przekazanych informacji i materiałów przygotujemy wycenę, a Ty podejmiesz decyzję.

2. Oceń koncepcję projektu.

Otrzymasz od nas pierwszą wersję projektu. Jeśli akceptujesz koncepcję projektu prześlij nam ewentualne poprawki. Jeśli nie akceptujesz pierwszej koncepcji musimy wrócić do punktu pierwszego i jeszcze raz porozmawiać o Twoich oczekiwaniach.

3. Oceń projekt po poprawkach.

Po naniesieniu Twoich poprawek prześlemy Ci zaktualizowany projekt graficzny. Oceń go, zaakceptuj lub prześlij ostateczne poprawki.

4. Zatwierdź projekt

Po wprowadzeniu ostatecznych poprawek prześlemy Tobie projekt do zatwierdzenia. Po jego zatwierdzeniu drogą mailową (tylko i wyłącznie) zostanie przekazany do druku.

Ważne:

  • Nie ingerujemy w przekazaną treść i nie poprawiamy żadnych błędów, np. literówek.
  • Lista poprawek powinna być czytelna i spójna oraz przesłana w całości e-mailem lub dostarczona do siedziby firmy. Jeżeli poprawki dostarczane są w sposób utrudniający wykonawcy ich wprowadzenie (są nieczytelne, nieuporządkowane, przesyłane w częściach lub kolejne poprawki są sprzeczne z poprzednio zleconymi, to naliczone zostaną dopłaty zgodnie z dodatkowym nakładem pracy).
  • Jeśli chcesz żebyśmy w ramach projektu wykonali usługi takie jak: skanowanie, przepisywanie tekstów z wersji papierowej, wykonywanie fotomontaży i zaawansowanej obróbki cyfrowej zdjęć i obrazów, rysowanie wszelkich bardziej złożonych form wektorowych, wektoryzacja logo, rysowanie mapek dojazdowych przekaż nam tę informację na etapie wyceny projektu.
  • Jeśli w kroku czwartym nadal chcesz wprowadzać zmiany w projekcie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za każdą kolejną turę zmian w wysokości 25 zł netto za turę.
  • Jeśli nie zaakceptujesz drugiej koncepcji projektu (krok 2) to zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od zamówienia i zwrotu przedpłaty.
  • Termin druku jest liczony od momentu zatwierdzenia projektu do druku.

Pozostałe zasady

  • cena projektu graficznego jest ustalana po ocenie Twoich oczekiwań i przesłanych materiałów;
  • jeśli potrzebujesz do swojego projektu zdjęć, grafik, mapek powiedz nam o tym;
  • materiały graficzne, które nam dostarczasz muszą być odpowiedniej jakości, co oznacza między innymi odpowiednią rozdzielczość grafik, czy logo w wersji wektorowej;
  • przesyłając nam zdjęcia lub inne materiały graficzne potwierdzasz, że masz do nich prawa autorskie i nie naruszasz żadnych praw osób trzecich;
  • pracę nad projektem graficznym rozpoczynamy po dokonaniu przedpłaty;
  • termin realizacji ustalany jest indywidualnie, standardowo mieści się w zakresie od 3 do 7 dni i jest liczony od dnia dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów;
  • po realizacji zamówienia Klient na życzenie może otrzymać wersję projektu do druku (plik pdf);
  • przekazanie praw autorskich do projektu wiąże się z dodatkową opłatą (nie dotyczy projektów logotypów wraz księgą identyfikacji).

Zapraszamy!

W związku z dużą ilością zleceń przed Świętami

terminy mogą ulec wydłużeniu.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.